Tutustu saavutettavuuden palveluihimme ja kysy lisää, autamme mielellämme!

Facebook
LinkedIn

Q-Factory toimeksiantajana kansainvälisellä InnoChallenge-kurssilla

Q-Factory toimeksiantajana kansainvälisellä InnoChallenge-kurssilla

Kansainvälisellä InnoChallenge-kurssilla opiskelijatiimit ovat päässeet innovoimaan ideoita ja ratkaisuja yrityksille jo yksitoista kertaa.

Tämän vuotiselle kurssille Q-Factory ja vähittäiskaupan konsulttiyritys Merkantics tuottivat kolmen eurooppalaisen ammattikorkeakoulun tiimeille toimeksiannon: Minkälainen on sellaisen verkkokaupan asiointikokemus, jossa yhdistyvät saavutettavuus, helppokäyttöisyys, inspiroivuus ja kaupallisuus?

Mukana olivat Haaga-Helia Suomesta, OTH Amberg-Weiden Saksasta ja Thomas More Belgiasta. Opiskelijoista muodostettiin 13 tiimiä, jotka esittelivät meille ideoitaan joulukuussa 2024.

Opiskelijat eivät tokikaan ole vielä asiantuntijoita, mutta oli mielenkiintoista nähdä miten he aihetta käsittelivät ja osasivatko nostaa jotain uusia näkökulmia, joita ei ehkä ole osattu ajatella.

S-Ryhmästä Veijo Heinonen, Framtidin Satu Wahlberg, Merkanticsin Markku Mäenpää ja Q-Factoryn Ari-Pekka Saarela, Timo Övermark ja Tero Pesonen arvioivat tiimien esitykset ja valitsivat kolme seuraavaa parhaiksi (pääset esityksiin Youtuben puolelle klikkaamalla tiimin nimeä):

Team 7 Safelist

(Aneela Kafey, Annika Mönnich, Janina Kaap, Mari Rauhala, Montserrat Luna Fernandez)

Team 3 Elderly Mate

(Heleena Manninen, Kely Fri Ndipisiri, Liisbeth Tiisler, Magage Fernando, Saandeep Kaur)

Team 12 Holobuy

(Anastasija Paasonen, Arman Moinahmed Pathan, Celestina Sohrabi, Jenna Luoma, Mykyta Kyselov, Stefanie Popescu)

Kilpailun parhaaksi raati valitsi Team 7:n Safelistin, josta raati totesi:

”Paras esitys, hyvä video ja johdonmukaisesti rakennettu pitch. Saavutettavuuteen kiinnostava kulma allergioiden kautta. Itse palvelusta olisi vielä voinut tehdä prototyypin ja käydä hiukan paremmin läpi miten dataa hyödynnetään. Se jäi vielä vähän auki.”

InnoChallengen ideat keskustelun aiheena What´s Going On In Retail-tapahtuman paneelikeskustelussa
– Tervetuloa mukaan 20.3.2025

Tule mukaamme What´s going on in Retail -seminaariin ja teemawebinaariin

Q-Factory tarjoaa mahdollisuuden osallistua etänä 12. kertaa järjestettävän What’s Going On In Retail -tapahtuman strategisen ennakoinnin ja saavutettavan digitaalisen asiakaskokemuksen ohjelmakokonaisuuteen.

Maksuton Teemawebinaari järjestetään 20.3.2025 klo 13-15.15. Lämpimästi tervetuloa mukaan digitaalisen asiakaskokemuksen uuteen aikakauteen ja kohti saavutettavaa ja inspiroivaa verkkokauppaa!

Tässä vielä 5 erinomaista syytä, miksi kannattaa osallistua:

1) saat tietoa siitä, kuinka välttää tyypillisimmät verkkokaupan sudenkuopat
2) kerromme, mikä todella määrittelee erinomaisen verkkokauppakokemuksen
3) verkkokauppa ei ole vain tila ostoksille; se on elämys, joka voi rakentaa tai rikkoa asiakassuhteita
4) avaamme, kuinka verkkokauppojen ymmärrys asiakkaidensa henkilökohtaisista ominaisuuksista kuten digitaidot, käyttötavat, laitteet ja käyttötilanteet on kilpailuetu, joka erottaa menestyvän verkkokaupan muista
5) mikäli haluat mukaan myös livetapahtumaan, saat kauttamme – 50 % alennuksen What´s going on in Retail -livelipuista

Lue lisää ja ilmoittaudu tästä linkistä

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos haluat kuulla lisää saavutettavuuspalveluistamme tai tapahtumistamme!

Jaa julkaisu
Facebook
LinkedIn

Contact us!