Webinaari keskiviikkona 7.2.2024 klo 14-15
Toimitko digitaalisen kaupan alalla ja haluat kuulla lisää inklusiivisesta asiakaskokemuksesta?
Tule mukaan Saavuttaako Retail?-webinaariin 7.2.2024!
Olemme pääyhteistyökumppanina What’s going on in Retail-tapahtumassa. Järjestämme tapahtumalle saavutettavuusteemaisen ennakkowebinaarin.
Tapahtuma järjestettiin 7.2.2024. Tutustu tallenteeseen täällä!
Voiko saavutettavuutta huomioimalla tuottaa parempaa palvelua kaikille asiakkaille?
Huomioimalla ihmisten haastavammat tarpeet, parannetaan palvelun käytettävyyttä kaikille, kaikissa elämän tilanteissa. Tämä pätee myös verkkokaupoissa.
Esteettömyysvaatimusten soveltaminen alkaa kesäkuussa 2025. Tämän jälkeen markkinoille tulevien tuotteiden ja palvelujen tulee olla esteettömyysvaatimusten mukaisia. Mitä direktiivi tarkoittaa käytännössä erityisesti verkkokaupoille? Tätä teemaa käsittelemme webinaarin alkuun johtava saavutettavuusasiantuntija Timo Övermarkin johdolla.
Alustusta seuraa mielenkiintoinen keskustelu siitä, kuinka lain vaatimuksella on myös liiketoimintaa edistäviä puolia ja mahdollisuuksia tarjota palveluita entistä kattavammalle asiakasjoukolle. Onhan saavutettava verkkokauppa yhtä kuin ”ovet avoinna kaikille”.
Keskustelun moderaattorina toimii kehitysjohtaja Ari-Pekka Saarela. Keskustelijoina mukana ovat Ari-Pekan ja Timon lisäsi myös toimitusjohtaja Markku Mäenpää ja johtava saavutettavuusstrategi Tero Pesonen, Q-Factoryn eQual-tiimistä.
Ajankohta:
Keskiviikko 7.2. klo 14-15
Paikka:
Teams-webinaari, saat linkin webinaariin ilmoittauduttuasi tapahtumaan.
Kuinka pääsen mukaan?
Tapahtuma vaatii ennakkoilmoittautumisen.
Huom! Tapahtuma järjestetään Teams-eventillä. Tapahtumassa ei ole livetekstitystä.
Miksi osallistua webinaariin?
Saat ajantasaista tietoa esteettömyysdirektiivistä ja kuulet, miten tämä lainsäädännöllinen muutos tulee vaikuttamaan liiketoimintaasi.
Saat vinkkejä mistä lähteä liikkeelle direktiivin soveltamisessa, sekä minkälaisin askelin direktiivin vaatimuksia kannattaa lähteä toteuttamaan.
Kuulet saavutettavuusvaatimusten mukanaan tuomista liiketoiminnan mahdollisuuksista. Saat käytännön vinkkejä siitä, miten saavutettavuus voi parantaa asiakaskokemusta ja tuoda liiketoiminnalle kilpailuetua.